Ressurser

TV og Internett

Borettslaget har en kollektiv avtale med Telia om leveranse av TV og bredbånd. Hver enkelt beboer kan tilpasse sin egen avtale for å dekke individuelle behov.

Kollektiv TV-avtale med Telia

Grunnpakke som belastes månedlige felleskostnader

TV-pakken gir hver beboer stor frihet til selv å sette sammen hvilke kanaler og tjenester man ønsker. Den enkelte disponerer 50 poeng som fritt kan benyttes til å velge individuelle kanaler eller andre strømmetjenester, deriblant fotball, Viaplay, TV2 Play, HBO Nordic med mer. Personlig tilpasning av innhold gjøres på "min side" på telia.no.

TV-dekoder følger med leiligheten, og skal overtas av ny eier ved salg.

Person som ser på TV med føttene høyt oppe
Person som sitter på en bærbar MacBook Pro med nettleser åpen
Kollektiv internettavtale med Telia

Grunnpakke med hastigheter som er tilstrekkelig for folk flest

Borettslaget har en kollektiv avtale om bredbåndstilknytning via coax-kabel, med tilhørende utstyr for kablet og trådløs nettilgang. Den enkelte kan tilpasse internetthastighet etter behov på "min side på telia.no. Per i dag kan Telia tilby hastigheter fra 10 Mbps til 1250 Mbps.

Trådløs ruter følger med leiligheten, og skal overtas av ny eier ved salg.

Telia kundeservice

Hvordan løse problemer med TV og internett

Telia er ansvarlig for support for sine tjenester, og skal kontaktes direkte ved feil, problemer eller annet behov for hjelp. Kontaktinfo til Telia kundeservice er oppgitt på siden ressurser. Styret i borettslaget er klar over utfordringer som enkelte har hatt med tjenestene, og ber om å bli varslet ved vedvarende problematikk som Telia ikke gir tilfredsstillende løsning på.

Logo Telia
Ved å klikke "Godta", godtar du lagring av informasjonskapsler på enheten din. Dette forbedrer nettstedets navigering og brukes til å analysere bruken av nettstedet. Se vår Personvernerklæring for mer informasjon.